bara för att

Tänker du på/att:

Allt löser sig med tiden? Jaa det gör jag väl
Någon speciell just nu? mnjaa, inte riktigt faktiskt
Isåfall, vem? ingen speciell
Ett liv efter döden? Ja oja, någon form utav liv. har sjuk "dödspanik" dock.
Tiden läker alla sår? läker kanske inte helt, men minskar gör den nog.
Pengar är lycka? njaa, det är väl individuellt. jag gillar det:)
Utseendet är allt? Nej


Vad:

Är din favorit mat?
nudlar ftw
Har du för tröjstorlek? small eller 36 tror jag...
Har du för skostorlek? 38
Har du för underkläder på dig? trosor (ska ju sova snart...)
Gör du just nu? den här listan - sen sova
Ligger till vänster om dig? en vägg
Lyssnar du på just nu? peace and loves spellista

Utseende:

Längd?
171,6
Vikt? jag har ingen aning, äger ingen fungerande våg...
Hårfärg? röööött
Hårlängd? hyffsat långt
Fräknar? jaa det har jag
Piercing? öron, men är sugen på fler
Tatuering? när jag är 18
Ögonfärg? blåaktiga, kanske lite gröna

Senaste:

Personen du kramade?
broder marcus
Personen du tänkte på? morfar
Personen du skrev med på msn? cissi
Personen du var med? marre :)
Djuret du köpte? sigge ♥
Maten du åt? glass
Gången du spydde? längesen som tur var!

Har:

Du suttit i fängelse?
nope
Du åkt ambulans? inte det heller
Du svimmat? yes
Delat säng med någon av det motsatta könet? haha jaa
Blivit kramad av det motsatta könet den senaste veckan? yesyes
Delat säng med någon av samma kön? ojaa
Fått IG i betyg? nej, som tur är
Fått MVG i betyg? jaadå
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad? haha näe
Blivit polisanmäld? niet
Nakenbilder på dig själv på datorn? nej igen
Du sjungit i duschen? såklart!
Stått på scen och uppträtt? hahahaha jaa, herregud...
Spelat in en film? tyvärr en massa oseriösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0