en bild

Blev tyvärr förlust med 3-1 idag. Men som tur var så förlorade även vårt bättre lag mot länslaget 96 som vi spelade lika mot! hah det där kommer jag leva länge på.. Nämen jag har tagit mig en lång dusch för ett tag sedan och ska nu städa lite i mitt rum innan jag kryper ner under täcket och stannar där tills imorgon. Blir inget jobb alltså för mig utan jag laddar för morgondagen. 5 pass kvaaaar!
Pappa tog lite bilder på matchen så vi får väl se om någon funkar att visa för andra.


återigen en bild från cornelias blogg! www.appple.blogg.se

/HANNA

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

5 dagaar till? :D

2011-02-13 @ 14:43:48
URL: http://myyraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0