EN FRÅN HEMAVAN

Nope, tatueringen är icket riktig som jag fick en fråga om men är riktigt sugen på någon liknande!
Har kämpat på med svenska, engelska och matte idag. Svenskan är i stort sett klar, engelskan kämpas fortfarande på med och matten ska vi inte ens prata om... Tagga matteprov och mitt först IG imorgon dårå!
Snart väntas också löpträning och jag har inte tränat påååå, aa jag kommer inte ihåg sist jag tränade så det här kommer VERKLIGEN vara min kväll.
Träningen slutar 10 så ska duscha osv efter den och sedan väntas en natt full av skrivning på engelskan och svenskan! TAGGAAAT.


bilden är tagen av Cornelia och fler bilder kommer senare! :)

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0