Never Look Back!

Måste bara börja med att säga TASKIGT ATT INGEN GRATTAT MIG PÅ BLOGGEN....
Nä gud jag skoja bara! Har fått nog med gratulationer och kramar irl och även en sjujäkla massa gratulationer på facebook. TACK SÅ OTROLIGT MYCKET♥

Det har varit en skön skoldag som bestod utav idrottsteori, fika, svenska, matte. En ok dag helt enkelt!
Kvällen har bestått av tårta, mat och besök av mis abuelos! trevlans! :D

Önskade mig ingenting så jag fick pengar vilket alltid är SÅ välbehövligt!
JUSTE, jag fick ju godis av josefin ocksåå! Dock måste jag säga att "limousinerna" smakar förjävligt(a) hehehehhe♥

Ska återigen sluta ordbajsa(tror fasen jag avslutar alla inlägg så) och ta tag i packningen för imorgon bär det av till HEMAVAN.
Bjuder därför på lite bilder från arkivet...


Nä hörrni, det tog sån jääkla tid så det får duga med en halvdan bild!

btw, gillar min nya tisha som jag köpte igååår

/hanna

Kommentarer
Postat av: Markiemark

Hej Hanna, det är Marcus från klassen. Du vet, NS1A!



Ville bara säga grattis på namnsdagen/födelsedagen! Hoppas du får en bra månad!

2011-02-03 @ 08:54:32
Postat av: Markiemark

Hej, det är markiemark från klassen, du vet NS1A?



Grattis på namnsdagen och hoppas du får en trevlig månad. TUDELU!

2011-02-03 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0