förväntar mig inte att ni läser..........



Hoho vilket fläng det har varit idag! Klockan 9 for pappa och jag till Vännäsby för att pappas nya skoter är på lagning och det har varit en massa strul osvosv för att växellådan aldrig har kommit och såååå. Hur som helst lasta vi den på släpet och OM något mer skulle gå sönder så skulle BRP stå för all kostnad. Sen åkte vi intill stan till Franssons och köpte olja och oljefilter till phazern, för 800 spänn, saftig hobby hehe. Pratade lite med försäljaren och han sa att det var stor efterfrågan på Phazer nu så kanske ska passa på att sälja min och köpa en nytro! Sen bjöd min fina pappa mig på lunch ute. Efter 6 timmar så kom vi hem... Sen klockan 5 åkte vi upp till stugan och körde sen skoter hem. SÅÅÅÅÅÅ kanske ska ut en sväng nu! HE HE he j då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0