Anna Von Jonasson

okej hörrni, jag vet inte om ni är redo för detta men här kommer det ändå. Ett helt inlägg om min fina vän!








Detta är då Anna Jonasson aka anabandana. Hon är en t-jej på 16 vintrar, snart 17 (en vecka segare än mig mohaha). Äna bor i baggböle/kåddis, vilket av det vet hon inte riktigt för hon bor nämligen på gränsen!!
Anna och jag har ett förflutet. För en herrans massa år sedan spelade hon i mitt fotbollslag och var med i muskötencup. Hon hade turen och bli intervjuad efter vinsten i finalen så självklart gick jag också dit och joinade! DESSUTOM så råkade dom skriva att det jag sa, sa Anna och tvärtom. KNAS.
Skulle kunna skriva ett fetjävlainlägg om denna brutta, men det får räcka nu.

ÄNA! du är ju som typ halvt litegrann ganska så bäst :)♥

/hanna

Kommentarer
Postat av: Anna :)

ÅH hanna vad glad jag blir!! Blev nästan lite rörd, hahaha. Tack för en fin text och tack för att du är så jäkla härlig och positiv!



josefin du är också jäkligt awesome!

2011-01-28 @ 21:56:51
URL: http://redhairedhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0