bara några ord

Idag var det skola igen och inget speciellt hände.
Efter skolan åkte jag med papa till sjukhuset och väntade medan han fick ett knäskydd. Sedan satte vi oss och fikade och därefter var det min tur att göra mitt ärende. På 6e våningen fick jag träffa nån överläkare och vi pratade om min "operation" i munnen. Riktigt skön gammal gubbe så nu blev jag lite lugnare! :)
Dock kommer jag måsta ha på mig såna där gröna kläder + mössa och hela köret när det väl är dags. hahaha.
Ikväll blir det en TIDIG kväll, punkt. Klockan 10 ska jag ligga i sängen för att sova och inget ska få stoppa mig så det så!


måste säga att mitt hår börjat bli brun/oranget så det är dags att färga igen! men det får bli när jag kommer hem från Hemavan!

/hanna

Kommentarer
Postat av: Lollo

gillar din tröja (de man ser av den) ;) paxat att låna den en vacker dag!

2011-01-31 @ 22:30:42
URL: http://SALOL.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0