befodrad osv

TJENIXEN!
jobb + skola idag igen.
Var tänkt att jag skulle säga upp mig efter passet jag jobbade idag MEN då kom det en snubbe och pratade med mig och berättade att jag blivit befodrad. Så nu kommer jag sitta på den högra korridoren med dom "coooooola". haha skoja. Nämen som sagt så ska jag nu sälja bredband och kommer dessutom ha en timlön! Så otroligt skönt. Aja nog pratat om det nuuuu...

Äter just nu äpple för första gången på riktigt på 2 år. SWEEET


HAHAHAHAH VADÅ FINA TJEJER!?

/hanna

Kommentarer
Postat av: Elin Magnusson

jaa visst är han:]



OMG hanna, lät fett vuxet och coolt. men grattis :D

2011-01-27 @ 15:20:35
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0