Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Goddagens!
Igår drog jag till cissi, såg på OC, åt äcklig macka från subway, åt godis + gurka & morotsdipp, såg mer OC och till sist såg vi på Lets Dance. Sen vid typ halv10 kom papa och syster och hämtade mig och sedan följde jag Sandra hem till henne för att se film och umgås. Jag sov även där sen. Hon åker nämligen till Thai + Australien i typ 4 månader, och OM jag är avis!..
Morgonen har spenderats hos henne och sedan här hemma framför TV och skidsport.
Funderar på att ge mig ut på en lång promenix med hund nu och sedan kanske se på en film eller något.
Vi får helt enkelt se.
Oj vad långt det här inlägget blev nu ser jag...



/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0