Glad Igen

Hallåhalååå.
Då var denna skoldag avklarad och nu har jag även gjort bort ett "omprov" på en fråga så då kan jag stryka det.
Nu väntas matteplugg, middag, bankbesök, ikki med cissi + spanskaplugg + OC! Låter som en hyffsat OK kväll...
Ska även sammanställa ett inlägg med en MASSA bilder från arkivet som består av tider / personer som jag saknar. Och ta inte illa upp om ni inte är med för antingen har jag inte bilder på er eller så vet ni redan att ni är bäst!
Ska sluta ordbajsa som vanligt... HEJDÅÅÅ



hade roligt på svenskan osv idag...


/hanna

Kommentarer
Postat av: fridaaa

men vafaaan..

ta bort översta bildjäveln osv.

hehe

2011-01-27 @ 16:31:11
URL: http://fridalindgrens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0