saknar...



Den sjukt bra tiden som jag och denna flicka hade för sisådäääär 5 år sedan♥


Tiden på kullavägen som var oslagbar!♥


alla galet roliga dagar med dig♥

underbara sommarkvällar i din stuga Isabelle♥


Fotbollen på grubbeskolan


den tid då denna flicka bara var en liten skrutt♥


den oändligt sjukt skabbiga bussresan hela vägen till gbg utan AC osv osv saknar jag väl inte, men känslan när man kom fram var obeskrivlig!


känslan av att hoppa in och ställa sig i mål efter att våra båda målvakter skadat sig under Gothia och sedan hålla nollan trots typ 40graders feber!


att åka skidor med min morfar i fjällen ♥


dessa saftdrickande flickor + alla andra som var där


grubbe


tiden jag bodde på mariehem och spenderade dagisdagarna med min dåvarande bästis ylva♥


.


mattias♥


denna brunhåriga brutta♥


att äta godis till frukost på en filt utomhus med cissi♥


konfan och denna flicka♥


när man åkt buss till hemavan och äntligen skymtar fjäll♥


första gången vi var i jens stuga


konfan


nyår 2009 och dessa flickor♥


att vara i stugan


min söta lilla sigge♥


skol sm med ett fint gäng


stockholm och kusinerna♥


den mysiga staden söderhamn och URIXresan med jonna♥


"med andra ord" kvällarna♥



promenaderna med denna b-rud


tiderna då dessa pojkar befann sig i den större hålan Umeå istället för nå skruttställen... ♥

denna underbara flicka, och denna sommaren♥


denna kvääääll


midsommar och folket! ♥


skoteeer i sörförs♥

Skulle kunna fortsätta i all evighet men nu får det räcka för denna gång!

/hanna

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag saknar dig med!! Vi måste se till att träffas snart <3

2011-01-27 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0