sol

Blev en tidig kväll ikväll,men kanske lika bra det då jag ska upp och jobba imorgon... Kvällen spenderades iaf med kompisar, trevligttrevligt!
Funderar på att sätta på en film, men känns mer värt att sova faktiskt så ska nog plugga in hörlurarna i öronen och sovaaaa.
Hörs!



Måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR att bo på grubbe! Nära till stan, men samtidigt har jag älven och massa åkrar inte mer än typ 200 meter bort. SÅ PERFEKT! Både land och stad på en gång. LOVE IT

pussgodnatt!

/hanna


Kommentarer
Postat av: Elin Magnusson

Eller hur, grubbe är perfa!

dessutom ser jag ju NÄSTAN min polle i bakrunden :)

2011-01-30 @ 13:07:04
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0