varning för långt och tråkigt inlägg för er, men viktigt för mig.

Idag mår jag bra, känner mig helt genomglad och allt känns bara super helt enkelt.
Jag tror det beror på att jag fått göra det som jag gillar mest. Träna utan press och bara för min egen skull och inte behöva känna mig stressad/pressad till att lyckas. Det är såhär jag alltid vill känna eftersom jag älskar att träna. Men tyvärr känns det allt för sällan på det här sättet när jag tränar och det är så tråkigt! Men jag hoppas på en vändning nu, för fotbollen är verkligen inget jag vill sluta med. Dock kan det inte fortsätta som det gjort nu sedan säsongens slut. Kommer inte palla det psykiskt. Därför kommer jag i år möjligtvis gå ned och spela med f17 /div4 med tjejer i min egen ålder och tjejer som framför allt är där jag är i den mentala styrkan. För det är där det sitter. Tvivlar inte på min kropp och min spelförståelse för sporten, utan det är som jag sa, huvudet det sitter i.
Nu ska jag fortsätta göra det jag hatar: plugga. Men som sagt, idag mår jag bra och kommer ta mig igenom pluggningen med lätta steg.


2007/2008 (?). Då var allt så lätt


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0