tidsfördriv

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jaa
Fått ditt hjärta krossat: ne
Träffat någon som förändrat ditt liv: tyvärr inte
Fått reda på att någon har pratat om dig: aa
Kysst en kompis: pussat

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: njaae
Vad gjorde du under din förra födelsedag: mormor och morfar kom förbi på tårta
Vilken tid vaknade du idag: 12 väckte mama mig
Vad gjorde du igår runt midnatt: spelade spel med fina vänner
Någonting som du längtar till: 18, studenten, peace m.m!!
Senaste gången du träffade din pappa: idag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: hm... träna mer!!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha men jaa!
Vad gör dig irriterad just nu: mitt stökiga rum och att jag är jobbig haha
Långt eller kort: chansar på långt
Vad gillar du gällande dig själv: ööh ingen aning

DIN FÖRSTA:
Operation: i år, i käften
Piercing: ne bara öronen
Tatuering: tyvärr ingen än..
Bästa vän: jag kan nog inte säga en speciell men de som står mig närmast i nuläget är väl cissi,sara, jonna, josefin och mina pojkar.
Sport: Fotboll såklart!
Husdjur: hamster
Vaccination du minns: svininfluensan. haha

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: spelar inte så stor roll, men helst längre.
Romantisk eller spontan: både och måste jag säga!
Tatueringar eller piercingar: lätt tatueringar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0