lista igen.

Namn: Hanna Amanda Elenor Hedlund
Piercingar: ne
Tatueringar: tyvärr
Längd: 171,6
Skostorlek: 38
Hårfärg: tyvärr urtvättat rött, måste vila håret ett tag!
Fräknar: det vet du
Motto: what doesn´t kill you, only makes you stronger


Kär? njet
Önskar du att du bodde någon annanstans? skulle inte skada
Vilket schampo använder du? olika, men just nu nått för färgat hår.
Vilken parfym använder du? just nu - den rosa britney spears bland annat
Vad är du rädd för? att bli dö, inte känna att jag levt ordentligt, att vara med om en hemsk olycka, att någon nära ska gå bort osvosv.
Gillar du att tvätta? kan inte tvätta
Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör!!

Senaste…
Filmen du hyrde?
kommer icket ihåg...
Filmen du köpte? köper aldrig filmer...
Låten du hörde: Man Down
Låten du laddade ner? iingen aning
Personen du ringde? josefin

Personen som ringde dig? anna

TV-program du såg? ser aldrig TV, men kanske Prison Break eftersom det gick på TV förr ;)
Person du tänkte på? Michael i prison break....

Favorit

Låt: hm... har mångamångamånga, men drop the world och adore you ligger varmt om hjärtat.
Sak att göra: SKRATTAAA, känna flow i allt jag gör
Sport: fotboll så klart! eller friidrott kanske. eller utförsåkning. eller typ all sport....
Kläder: sköna!
Film: ingen aning!
Bil: nån cool
Serie: LÄTT Prison break - tack för den stoffe!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? kan jag inte riktigt påstå va.
Blivit arresterad? haha ne
Träffat någon från internet IRL? jaa det tror jag väl att jag har.

Antal…
Gånger du varit kär?
har bara haft en riktigriktigriktigt kärlek som jag t.o.m gifte mig med - på dagis
Gånger ditt hjärta brustit? 0
Hjärtan brustet på grund av dig? svårare å veta...
Tjejer du kysst? några stycken, men dock mer pussats om ni förstår
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? många, men inte så ofta som jag velat...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? har tappat räkningen... nämen några gånger. inte så många.

Senaste…
Boken du läste?
Sofis mode
Personen du fick e-mail av? Josefin
Personen du fick sms av? Kim
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I förrgår
Saken du köpte? macka i mitten till middag..

Var tvungen att göra denna bara för att jag ÄLSKAR att fördriva tiden med listor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0