Dag 7 - Någon människa som jag ser upp till eller som fascinerar mig

Det här var nog den svåraste hittills för jag har liksom ingen idol eller så som jag ser upp till...
Jag ser nog upp till en massa olika människor beroende på vad det handlar om.

I skolan ser jag väldigt mycket upp till Frida för hon är så sjukt bra på allt och ta tag i saker osvosv!

sötis

Inom fotboll och träning ser jag upp till Marre för hon alltid har humöret uppe, alltid är så peppad på träning och alltid ger allt!



När det gäller "vardagslivet" är jag nådigt imponerad av dessa 2 grabs som har bott ensamma trots att de endast är 16 år! De har fått tvätta sina kläder, städa sitt "hus", laga sin mat, jaa klara sig själv helt enkelt!


är imponerad av alla som kan laga mat och tvätta om jag ska vara ärlig!

Såklart finns det en fler som jag ser upp till men det här var några enkla exempel jag kunde ge..

/hanna

Kommentarer
Postat av: fridaaa

Betyder mycket för mig. Puss på dig!

2011-03-03 @ 17:36:40
URL: http://fridalindgrens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0