gör en fetdryg lista bara för att jag inte orkar ta fram böckerna....

Tjejlistan
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? ingen aning eftersom jag min mobil tar alla mina facebookvänners nummer. D-R-Y-G-T
Gillar du nån nu? - kanske lite kanske, tyväärr
Vad gjorde du inatt? sov när jag äntligen hade somnat 
Och i förrgår natt? -  sov väl då också i guess
Vad gör du innan du ska sova? - lyssnar på musik och smsar
Kan du prata med din mamma om allt? - om jag har något viktigt, ja
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja, dom får ju reda på det förr eller senare hur som helst. 
Har du varit gravid? - icket
Choklad eller glass? - glassglassglaaass
Klackskor eller sneakers? - converse
Kjol/klänning eller jeans? - jeans/leggings

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Umeå.
2. Hårfärg - brunt, men nu rööööööött
3. Längd - 171,6 cm.ö.h
4. Frisyr - bara kaooos
5. Ögonfärg - blue
6. Skostorlek - 38
7. Humör - trött, less, ångest, rädd
9. Civilstatus - singel
10. Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - síííí

2. Tror du på kärlek? - vet inte riktigt, för komplicerat

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nja lite kanske

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nope

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - inte det heller

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - hah nä

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? - mjaa jag vet inte riktigt. haha

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - beror på...

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha hur ska jag kunna veta det?  

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - skulle gärna vilja det.

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - kärlek 
2. Cider eller öl? - öl
3. Dag eller natt? - beror på, inget slår en underbar sommarkväll!
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet? - internet, ser aldrig TV
6. Pepsi eller cola? - cola ftw 
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - beror pååå
8. Färgfoto eller svartvita? - men åh jag vet inte, båda?
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - bilddagboken om jag måste välja.

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - näe
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - inte det.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ojaaa
4. Har du hoppat bungy jump? - nä men det vore G-R-Y-M-T
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - hm.. nä tror inte det
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nä men det vore sjukt naaajs! hehe
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - alltid för motståndarlaget i fotboll(a). eller kanske inte RIKTIGT illa, men så den inte kan spela klart matchen! ;)
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nä det har jag inte
9. Har du nånsin gillat någon utan att det var ömsesidigt? fattar inte vad som menas med det:]
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ojaa!

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - absolut, och inte lite heller..!
2. Är du glad? - kan jag inte påstå
3. Är du fundersam? - tyvärr
4. Är du uttråkad? - OJAAA, annars skulle jag inte ha gjort denna lista...
5. Är du tysk? - nopeee
7. Är du italienare? - icket
8. Är du fransk? - svenne helt igenom
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - har aldrig varit, men de bor fortfarande tillsammans efter tyyp 25 år
10. Gillar du någon just nu? - gillaDE kanske man ska säga.

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 14.14 WEEY
2. Namn? - Hanna Amanda Elenor Hedlund
3. Vart bor du? - grubbeeee
4. Hur många barn vill du ha? - 2 eller 3 tror jag 
5. Vill du gifta dig? - jag vet inte riktigt, kanske 
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - men rullar SÅKLART
7. Har du ätit sushi? - nejjeee, för fint för mig. KÖTT OCH BEA vettja 
8. Favoritglass? - såndär glass med krossad choklad i.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 0 tror jag, orkar inte kolla..
10. Humör? - svarade ju förut på det!? men aja, oftast glad och gnällig och säkert lite dryg. men bry er inte om mitt gnäll(a) haha.

Fyra Grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - inte jagad precis, men dom har kommit efter bilen och blinkat in oss med ljusen.. 
2. Har du en hund? - såklart! schäfer ffs!
3. Sover du helst själv eller med någon? - beror på med vem, annars själv.
4. Tror du på spöken? - tyvärr gör jag ju det..!

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - nej jag är nöjd
2. Skulle du vilja väga mer? - haha nä, eller jag är nöjd och vet ärligt inte vad jag väger såå...  

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - 24/7

Kan
1. Kan du röra på öronen? - nä men min syster kan
2. Kan du slicka dig på näsan? - icket
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - haha jaa
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - det kan dom 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - hahah, nä inte ens för 4 minuter... pratar t.o.m i sömnen(a)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - jaadå
7. Kan dina vänner lita på dig? - ojaa,det kan dom och det hoppas jag att dom känner!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - kanske det kanske
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - men jaa!

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - vit lögn 
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - yes
3. Har du syskon? - OJA, 4 stycken. 1 äldre, 3 yngre
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nä inte precis.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - det tror jag säkert
6. Har du varit full den här månaden? - nej inte det
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - OJAAA, sjukt less men what to do?
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej det har jag icket
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? -
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - no

Vem
1. Vem älskar du? - min familj, närmsta släkten och såklart mina underbaraste vänner ♥
2. Vem kan berätta allt för dig? - mina närmsta vänner
3. Vem vill du bli full med? hah vet inte, men det finns en massa som jag vill se full!

KLAAAAAAAAAART.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0