några stygn och en slappkäft rikare

Hallihallå!
eftersom folk gnäller så mycket tänkte jag att jag äntligen skulle ta tag i det här och skriva några rader.
I princip INGENTING har hänt sen sist... Skola, jobb,jobb,jobb,jobb, skola. Blev en massa timmar på jobbet i helgen men då kan jag med gott samvete vara ledig den här helgen då jag ska till huvudstaden :)
Har idag gjort min andra och förhoppningsvis sista operation i käften på ett bra tag.
Ska ta och sova bort smärtan och hungern nu så när jag vaknar får jag förhoppningsvis äta och smärtan är borta!

Kommentarer
Postat av: deddzor

Du, det får du absolut göra! tar med dom till brobban, båda två, typ imorgon ;)



PS mysig kväll!!!

2011-11-16 @ 16:16:08
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0