elan

Idag har jag fanimej varit duktigt!
Jag har:
  • typ skrivit klart engelskan (TVÅ DAGAR INNAN INLÄMNING, händer aldrig!!...)
  • tvättat FYRA tvättar med tvätt + sorterat efter gradtal (HEEEELT SJÄLV FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!)
  • Diskat och lagat mat till mig och syskonen
  • borstat tänderna på dem
  • vikt ihop den torra tvätten och sorterat den
  • renbäddat sängen, MUUMS så skönt!
Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och läsa innan jag ska sova.
Imorgon väntas troligtvis spinning med Minna och efter det hade jag tänkt gymma för att sedan avsluta med att simma några längder och chilla i varma källan :)
Ska självklart hinna med historiaplugg också!!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0