jag känner knappt igen mig längre

Mina träningsplaner blev inte alls av pga olika anledningar.
Tror inte jag kommer ta mig iväg någon gång den här veckan utan jag satsar på hårdjävlaköttning nästa vecka istället.
Då ska kroppen verkligen få lida för att jag inte tränat den här veckan. haha.
Nu måste jag verkligen vara duktig och skriva klart mitt historiaarbete (trots att jag har mer än halva kvar..) för imorgon är jag tillbaka i skolan efter 3 dagars ledighet och på kvällen är man ju oftast ganska död.
JFKDJODLDPÄGDNSD
så känner jag just nu!








ska sluta ladda upp fotbollsbilder, speciellt såna ni redan sett, men jag kände att jag behövde bli lite upp-piggad och det blir jag verkligen av dessa bilder! SOM jag längtar till nästa säsong!!



Kommentarer
Postat av: isabelle

<3

2011-10-19 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0