livet som fotbollsspelare

Har precis avklarat en helg fylld av cupspelande. Min kropp är på riktigt DÖD, men nu har jag fått mig en rejäl genomkörare och OJ så bra det känns! Imorgon är det dags för skola igen och därefter ska jag testa kläder till en modevisning som jag + några tjejer i laget ska gå för Lindex. Morgondagens träning är inställd och istället väntas tittning på UIKs match med laget.
Kan tillägga att jag även varit med om den värsta smärta nånsin typ! Drabbades av kramp i båda vaderna efter andra matchen så när den var slut skulle jag få en "skön massage" tänkte jag. Istället får jag den värsta massagen jag någonsin varit med om!! Hon tryckte så mycket på alla knutar jag har i mina vader att jag tillslut inte kunde stå emot tårarna. FY SATAN ALLTSÅ!!!!! Är helt blå och öm nu efter att hon varit där och tryckt och det värsta är att jag måste få mig en sådan massage några gånger till för att mina vader ska bli normala. FUCKFUCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

när är modevisningen och vart?

2012-04-23 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0