påsklov

Njuter för fullt av påsklov samtidigt som jag betar av några timma på Brobergs, PERFEKT kombination!
Idag är faktiskt sista jobbdagen på hela lovet vilket känns otroligt skönt, men lite småtråkigt.
På tisdag hoppar jag, cissi, mille, elias och mattias in i saaben och rullar iväg mot skellefteå för att heja fram bästa laget, SJUKT TAGGAD!!!
Annars väntar mördarvecka med laget, så träning varje dag är vad vi har framför oss och oj vad behövligt det är för mig just nu.
Ne nu ska jag dra mig upp ur sängen och göra mig klar för jobbet.
Kika gärna in och säg hej på brobergs idag :):)






Kommentarer
Postat av: cornelia

Det blev online(a)

2012-04-19 @ 15:01:16
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0