söndag

Känns oerhört skönt att jag tagit det lugnt i helgen och inte behövt vakna upp halvbakis någon morgon. Fredagskvällen spenderades ju i Skellefteå på västra stå. Stämningen på den fullsatta arenan var grym och likaså matchen. Blev vinst för skellefteå med 5-1. WEHOOO!
Igår jobbade jag på dagen och jag, anna, sofia och julia styrde upp brobergs på bästa tänkbara sätt. S-K-Ö-N-T! På kvällen mötte jag upp Lisa och Nikko på bion för att se Hungerspelen. Sjukt bra film, och som vanligt så kunde jag inte hålla tårarna inne...
Idag är det snöhelvete ute så jag ska spendera dagen i sängen med mina 2 rättskunskapsinlämningar...
Ha en bra dag!
bild från när jag och lovisa var uppe för att se skellefteå - växjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0