auschwitz

Tar mitt pick&pack och drar till utomlands imorgon, till Polen för att vara exakt!
Har hört att den här resan är sjuuukt kul / spännande / obehaglig / jobbig /ledsam osv osv så jag vet inte vad jag ska förvänta mig liksom.
Allt jag vet är att det är en busstur på typ 8+ timmar (och jag som är åksjuk blir alltid helt förstörd i kropp och knopp) och sen väntas 2 timmars flyg (och jag är halvt flygrädd/åksjuk därmed). Känner att själva resandet kommer ta all kraft ur mig, men whatever!
Nu ska jag sova så jag kan ta igen alla förlorade timmar...
GODNATTGODNATT!

Kommentarer
Postat av: Näslund

Tror du använde dig av fel ord, vi ska inte utomlands utan till ett ännu kallare och mer deppigt land än Sverige... Utomlands är något varmt kvinna!

2012-02-12 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0