första utomhusträningen igår!!

Klarade mig undan brutna handleder igår, men frågan är ju om jag inte åkte på brutna knän istället?
Satan vad ont jag hade igår, helt sjukt! När jag kom hem och drog av mig byxorna var knäna helt uppsvällda och alldeles blåslagna... Jag tror ni förstår hur det måste ha sett ut när jag åkte! Håller mig till skidor i framtiden, där känner jag mig säker!
Avslutade kvällen med UTOMHUSTRÄNING på Nolia med nya laget. Gud så kul det var att få känna på det älskade konstgräset. Kände mig inte på topp under början av träningen men mot slutet började jag känna mig hemma igen. ÄLSKAR DET!
hahahahha fy fan vad fula! aja, det värsta är att dom såg verkligen ännu värre ut igår men idag så har det mesta av svullnaden faktiskt lagt sig. S-K-Ö-N-T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså va?????? Hur gick det där till, hur lyckades du ramla så mycket på knä?:o

2012-03-06 @ 17:22:38
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0