rubrik

Efter veckor några veckor fyllda med plugg, jobb, träningar och dessutom en segjävla förkylning har jag nu äntligen fått lov! Lovet firades först in med 6 stycken tjejer hos Amanda för att sedan dra vidare till Corona. En trevlig kväll helt enkelt!
På lördagen väntade jobb från 12-17.30. Det slutade med jobb från 11.40 - 18.40. Har aldrig varit med om att så sjukt många människor ska trängas inne på lillalilla Brobergs. G-A-L-E-T. På kvällen blev det tjejmiddag med några tjejer från gamla klassen, trevligt det med!
oooch idag har jag återigen jobbat på kära Brobergs, denna gång mellan 9.30 - 17.00 men med ett betydligt lugnare tempo, helt klart!
Ligger nu i badet och vilar upp mig för imorgon väntas en heldag i vännäs på brädan. Har aldrig i mitt liv stått på en så vi ser hur det går helt enkelt... haha.
CRED TILL DEN SOM ORKADE LÄSA ALLT!!!!

Kommentarer
Postat av: dedi

creds till mig dååååå :P:P:P::P men skulle egentligen skriva: BRA JOBBAT på brobban gumman!!!

2012-03-04 @ 23:47:49
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0