sommartid!

Lovade mig själv att jag inte skulle dra ut i fredags utan ha en skön hemmakväll, men när jag höll på att stänga på jobbet vid 19-tiden fick jag ett ryck och kände att "faan jag måste visst ut ikväll!". Trots att det blev så spontant vart det en förjävla lyckad kväll med Jonna, Hampus och Axel.
Igår vankades det lagfest med nylaget och oj vad trevligt det var! Suger dock att man är 18 och inte tar sig ut på lördagar, speciellt under löningshelg. Extra surt att vi typ hade ringt runt och kollat att det var OK, men jaja. Det var nog rätt bra ändå att jag och Julia inte kom in för idag mår jag på topp!
Nu ska jag fortsätta min degarsöndag med en promenad med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0